Novice
O zemeljskem plinu in
plinskih tehnologijah.
Novice

Mercedes-Benz z novim avtobusom Citaro NGT postavlja standarde prihodnosti

Nov motor, manj izpustov CO2 in tiha vožnja je le nekaj ključnih prednosti novega hibridnega avtobusa Mercedes-Benz Citaro NGT s pogonom stisnjen zemeljski plin (CNG). Model postavlja nove standarde za avtobuse s pogostimi vožnjami po mestnih središčih.

Nov motor, manj izpustov CO2 in tiha vožnja je le nekaj ključnih prednosti novega hibridnega avtobusa Mercedes-Benz Citaro NGT s pogonom stisnjen zemeljski plin (CNG). Model postavlja nove standarde za avtobuse s pogostimi vožnjami po mestnih središčih.

Mercedes-Benz je s svojim modelom Citaro NGT odgovoril na potrebo mestnih središč po hitrem in cenovno ugodnem uvajanju okolju prijaznejše mobilnosti. Prehod na električne avtobuse je namreč za večino mest precej zapleten in kot idealna rešitev se pojavlja pogon na CNG. Z izbranim hibridnim modulom je Mercedes-Benz razvil tehnološko rešitev, saj je hibridni Citaro NGT kar do 8,5 odstotkov bolj učinkovit kot dosedanji modeli. Motor temelji na sodobnem turbo dizelskem motorju OM 936, katerega moč znaša 222 kW (302 KM).

S standardno opremo ima model Citaro NGT kapaciteto do 96 potnikov, zgibani model pa 153 potnikov. Avtobus deluje tudi na biometan pri katerem praktično ni izpustov CO2. Motor na CNG tudi sicer ne oddaja skoraj nobenih prašnih delcev, nizki pa so tudi izpusti NOX.

Več mest se je zaradi številnih prednosti že odločilo za nakup novega avtobusa Mercedes-Benz Citaro NGT. Povpraševanje po Evropi je izredno visoko v Nemčiji, Franciji in Španiji. Tudi Ljubljana bo letos poleti že dobila prvega od 17 NTG hibridnih avtobusov, ki bodo zmanjšala obremenitev Mestne občine Ljubljana s prašnimi delci in hrupom.

Vir: Daimler in Daimler Media

Vklop zemeljskega plina
Zemeljski plin se splača in poplača

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Če želite nastavitev spremeniti, kliknite tukaj.