Novice
O zemeljskem plinu in
plinskih tehnologijah.
Novice

Ozaveščevalna kampanja: Modro je imeti zemeljski plin

»Modro je imeti zemeljski plin« je naslov letošnje ozaveščevalne kampanje, ki jo je začelo izvajati GIZ DZP, gospodarsko interesno združenje za distribucijo zemeljskega plina.

»Modro je imeti zemeljski plin« je naslov letošnje ozaveščevalne kampanje, ki jo je začelo izvajati GIZ DZP, gospodarsko interesno združenje za distribucijo zemeljskega plina.

Z radijskim oglasom, plakati po mestnih središčih in tiskanimi oglasi, s posebno spletno stranjo, v nadaljevanju pa še z delavnicami, namenjenimi institucionalnim uporabnikom, predstavljajo prednosti tega najčistejšega fosilnega goriva.

S kampanjo želijo potencialnim uporabnikom v 75 slovenskih občinah, kjer je razvejano distribucijsko omrežje, predstaviti, zakaj zemeljski plin, kot najčistejše fosilno gorivo, povečuje udobje in kakovost življenja. V okviru kampanje seznanjajo s prednostmi in ugodnostmi, ki jih prinaša uporaba zemeljskega plina med odjemalci. Izpostavljajo tudi pomen uporabe zemeljskega plina v tehnologiji soproizvodnje toplote in energije (SPTE). Ta tehnologija je, tako okoljsko kot z vidika zagotavljanja energetske učinkovitosti in finančnih prihrankov, posebej pomembna za institucionalne porabnike, kot so vrtci, šole, domovi za starejše, zdravstveni domovi, pa tudi za turistične in gostinske objekte, industrijo, poslovne zgradbe in večstanovanjske objekte.

Več informacij o ozaveščevalni kampaniji preberite na strani Za medije.

Vklop zemeljskega plina
Zemeljski plin se splača in poplača

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Če želite nastavitev spremeniti, kliknite tukaj.